3 de maig del 2018

A cau d’orella (ssshhhttt...) CLIMENT A LA FIRA DEL LLIBRE DE VALÈNCIA D’ENGUANY.






            L’organització m’ha sorprès convidant-me a participar en l’espai “Escriptors (!) al plató”, que acull a la munió d’autors que enguany presenten el seu llibre, a la Fira dels Vivers. I val a dir que en són (som?) uns quants... i quantes. No sé si tants com lectores i lectors, tot i que l’afluència a la Fira resulta espectacular ...


            L’entrevista s’ha esdevingut el dia 1 de maig, al matí i l’entrevistador s’estrenà amb mi en tant assenyalada data. Òbviament jo estava prou més nerviós que no ell avesat al seu ofici, atès que el meu ni tan sols és el d’escriptor. U escriu perquè creu que té alguna cosa a dir i pensa –no sé si innocentment- que a algú li pot interessar.
            El cas és que la figura del biografiat –Josep Climent i Avinent- té per a mi una significació molt especial, en haver estat objecte de recerca i reflexió, en la meua tesina de Pedagogia, per la seua llarga trajectòria d’il·lustrat, especialment sensible al món de l’educació –que ha estat, i està encara, el meu-, tal com apareix al decurs de l’entrevista:


            M’alegrarà saber que no us ha decebut. I si us ha interessat fins al punt de resseguir la trajectòria vital Dr. Climent, com a lectores o lectors, ací teniu els enllaços per fer-vos amb les publicacions que he promogut envers el nostre il·lustrat:






            Salutacions i bona senda.


                                                       Marc




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada